poniedziałek, 2 lutego 2015

Dzienne fiolety

Nic specjalnego, taki zwyklak codzienny. Fajny dla zielonookich :)






Użyłam:
Podkład: Revlon Colorstay 150 Buff
Puder: Kryolan Dermacolor Fixing Powder
Korektor: Eveline Scenic Art, kolor Light
Konturowanie: Inglot Puder HD do modelowania twarzy 505
Brwi: Golden Rose Eyebrow Powder 104
Cienie: KOBO 114, Inglot 325, 378 MUG Unexpected, KIKO 295
Linia wodna: Cielista kredka Etam
Tusz: Max Factor Masterpiece Transform
Usta: Catrice Ultimate Colour- Hey Nude

14 komentarzy:

  1. Śliczny, elegancki make up ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj codzienniak z tym, ze ja jeszcze daje wyrazna kreche bez ktorej zyc nie moge:) Ale przepieknie-moze jakis step by step z czyms na karnawal??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja krechy bardzo rzadko maluję na co dzień, raczej przyciemniam tylko linię rzęs czarnym/brązowym cieniem. A kreski tylko na większe wyjścia albo do zdjęć na blog ;)
      W sumie dobry pomysł z tym stepem, jaki makijaż Cię interesuje, takie bardziej normalny, czy "odjechany"? ;)

      Usuń
  3. Moja ulubiona kolorystyka :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolety! Witaj w klubie zielonych tęczówek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! I bardzo Ci w nim do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Lubie fiolety, choć na co dzień królują u mnie brązy ;-)

      Usuń
  6. Przepiękne kolorki, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż, nie bałabym się takiego na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, nienachalny, delikatny makijaż na co dzień. Nie byłam przekonana do odcieni fioletu, ale fakt jest faktem, że pięknie podkreśla zielony kolor oczu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hipnotyzujące spojrzenie. Wiele odcieni fioletu w Twoim makijażu.
    Moim zdaniem profesjonalny, dobrze wykonany makijaż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze karmią mojego bloga :)