piątek, 30 sierpnia 2013

Wrzosowa polanka

Witam,

Moja dzisiejsza propozycja to kolejny delikates dzienny w brązach i fioletach, ale z nutką jaskrawej złotej zieleni :)  Zapraszam do oglądania







Użyłam:
Podkład: Revlon ColorStay 150 (tłusta/mieszana)
Puder: ArtDeco Fixing Powder
Baza: ArtDeco
Korektor: Eveline Art Scenic Light + Inglot 36
Konturowanie: E.l.f. 
Healthy Glow Bronzing Powder, Matte Bronze
Róż: Paese
Brwi: Catrice Eyebrow Set
Cienie: MUG: Vanilla Bean, Cindirella, Cupcake,
Latte, Mocha, Pixie Dust, Inglot 329
Linia wodna: Paese 21
Tusz: Max Factor Clump Defy
Usta: Nivea Lip Butter

3 komentarze:

  1. Tym razem mi czegoś brakuje :) Na górnej powiece tak łyso wygląda... Ciekawe połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo to kwestia ujęcia - rzęs prawie nie widać, może to przez to też... hmm

      Usuń
  2. Hmmm, to miał być taki delikates, aparat trochę zjadł mi te kolory u góry, ale może masz rację z tym ujęciem, rzęsy moje nie współpracują i nie chcą pozostać podkręcone tylko prostują się cholery ;) Niemniej jednak mi efekt końcowy odpowiada, a każdemu podoba się co innego i to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze karmią mojego bloga :)