niedziela, 31 maja 2020

Boho Green Makeup Liquid Foundation- nowy podkład płynny BOHO- pierwsze wrażenia

Cześć!

Od niedawna mam możliwość testowania nowego na naszym rynku podkładu od Boho Green Makeup. Z racji tego, że nie jest to zbyt popularny produkt postanowiłam napisać Wam o nim kilka słów. Jeśli nie znacie marki odsyłam do posta o BOHO.

Na wstępnie zaznaczam, że nie będę się rozpisywać- postaram się krótko, zwięźle i na temat. Dodam też, że to nie jest recenzja, a pierwsze wrażenie.


Podkład w płynie od Boho to produkt z naturalnymi składnikami (w tym 24% składników organicznych), wegański, z certyfikatem Cosmebio. Kosztuje niecałe 110 zł i występuje w 6 kolorach. Ja wybrałam odcień 02 Ivoire.
Znajdziecie go na stronie OneOrganic i tam też odsyłam chętnych do przeczytania składu.


Boho Green Makeup Fluid Foundation


Fluid Foundation ma pojemność 30ml i zapakowany jest w buteleczkę z matowego szkła z pompką.
Prezentuje się bardzo ładnie, pompka działa bez zarzutu :)

Fluid ma konsystencję raczej gęstą, kremową. Najlepiej się rozprowadza podczas wklepywania niż rozcierania, dlatego do nakładania polecam gąbeczkę lub palce z naciskiem na to drugie :) Wklepujemy, nie rozcieramy ;)  Z pędzla bym raczej zrezygnowała w jego przypadku.

Krycie raczej małe, do średniego, ale można go stopniować. Zapach podkładu jest dosyć mocny, słodkawy. Nie do końca mi odpowiada, natomiast z relacji innych wąchających go osób wiem, że całkiem im się podobał. Na szczęście (dla mnie) zapach szybko się ulatnia :D

Jeśli chodzi o kolorystykę, to odcień 02 jest całkiem fajnym, naturalnym kolorem. Zdecydowanie ciepłym, bez różowych tonów. Dla mnie okazał się lekko zbyt ciemny, dlatego mieszam go z Revlonem 150 i wtedy daje radę :) Porównanie wszystkich kolorów znajdziecie tutaj, natomiast ja przygotowałam dla Was porównanie z innymi jasnymi podkładami. Podkład Boho odrobinę oksyduje po nałożeniu.

Od Lewej: Boho Liquid Foundation 02, MAC Studio Fix NC12, Revlon Colorstay 150, Golden Rose Total Cover 02, Estee Lauder Double Wear 1W1, Skin79 Krem BB Orange


Na twarzy daje lekkie, wilgotne wykończenie. Nie zastyga na sucho więc wydaje mi się, że najlepiej się sprawdzi na cerach suchych lub dojrzałych. U mnie, na cerze tłustej jest trochę zbyt mało trwały, natomiast po zmieszaniu z Revlonem Colorstay sprawdza się świetnie i w takiej formie go używam :) 



Na zdjęciu makijaż wykonany w 100% kosmetykami Boho Green Makeup

Lista kosmetyków Boho:
Podkład Fluid Foundation 02
Puder Mineral compact 02
Korektor w sztyfcie 02 i 07
Konturowanie Terra Cotta 09
Rozświetlacz 01
Kredka do brwi 301
Kredka do oczu i ust 01
Kredka do ust 02
Cienie 102, 205, 105
Rusz do rzęs Jungle Mascara

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie świeżo wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, można sie sporo dowiedziec. Z jakich kosmetyków korzystacie na co dzień? Od pewnego czasu korzystam z produktów https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/grupa-wiekowa-w-pielegnacji-twarzy i jestem bardzo zadowolony z tak wysokiej jakości, za tak niską cenę.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze karmią mojego bloga :)